Meer getuigenissen

Géraldine Stenier , Retail Campaign Management

Géraldine Stenier

Ik besloot van baan te veranderen. Door alle sites door te nemen op zoek naar een nieuwe uitdaging, kwam ik de advertentie van de Nationale Loterij tegen. Ik werd snel gecontacteerd voor een eerste afspraak, twee dagen later had ik al een tweede afspraak. Het ging heel snel en zes weken later nam ik mijn nieuwe positie in.

Ik werk op het departement Retail van de afdeling Trade Marketing. Ik ben verantwoordelijk voor de acties die we samen met onze Key Account klanten (bijvoorbeeld: supermarkten, tankstations, etc.) uitvoeren. Dit is een zeer gevarieerde job die bestaat uit een veelheid aan taken: het definiëren van de mechanica van de actie, briefing en opvolging met de agentschappen, coördinatie van het drukwerk, logistieke opvolging en installatie in de verkooppunten, analyse van de resultaten, ...

Mijn job als zodanig is zeer gevarieerd.Ik leer elke dag nieuwe dingen bij! De werksfeer is erg prettig en ik heb ook het geluk gehad een aantal leuke collega's te ontmoeten.

De Nationale Loterij verkoopt dromen aan meer dan 7 miljoen Belgen en investeert een groot deel van haar winst in het land. Hoe kunnen we er niet trots op zijn dat we één van de ambassadeurs zijn?
Wat ik zonder aarzeling leuk vind zijn de krasloten met een duidelijke voorkeur voor Win for Life. Krasloten maken het mogelijk om direct te weten of je gewonnen hebt of niet en vooral.... Ik hou van krabben en dromen! Kort samengevat: ik heb veel geluk ....
 

Terug naar Boven