Meer getuigenissen

Barbara Dessers , Digital Campaign Adviser

Barbara Dessers

Ik werd gecontacteerd via LinkedIn door een werknemer van de Nationale Loterij die ik via via kende. Op basis daarvan heb ik de jobomschrijving bekeken en beslist om te solliciteren. Vanaf dat moment ben ik in de aanwervingsprocedure van de Nationale Loterij gestapt.

Ik start mijn dag door een to-do-lijstje op te stellen van de zaken die ik echt die dag moet afwerken. Daarna lees ik mijn e-mails en als dit gedaan is start ik aan mijn to-do-lijst. Ik zit ook regelmatig op social media en internet om de communicatie van onze brand en van andere Belgische/internationale merken in het oog te houden. Ik ga regelmatig langs bij collega’s op verschillende diensten om zaken te bespreken.

Ik hou me bezig met het opzetten van communicatiecampagnes naar onze spelers en potentiële spelers rond WinforLife en EuroMillions. Samen met de business manager bepalen we een communicatieplan waarin we de verschillende touch points definiëren als ook de boodschap die we willen verspreiden. Tegelijkertijd moet er materiaal (kopie & visuals) aangemaakt worden. Ik volg dit proces op van A tot Z.

De samenwerking met de verschillende personen zowel intern als extern boeit me enorm. Ik hou er van om constant nieuwe dingen bij te leren. Dit is belangrijk voor mij om wakker en alert te blijven in mijn job. De ‘reclame’ wereld is héél interessant.

Het feit dat we mee instaan om de samenleving ‘leefbaarder’ te maken door de subsidies die worden uitgekeerd. Daarnaast is dit een tof bedrijf met geëngageerde collega’s die plezier in hun job hebben. Dit werkt erg stimulerend. Daarenboven woon ik op wandelafstand van mijn werk. Dit zorgt er voor dat ik na een drukke werkdag snel kan ontspannen en mij met andere zaken kan bezig houden dan het werk, de ideale work-life balance.

Terug naar Boven